Hufudvärk

Ja, det är sanning. Jag börjar bli gammal. Jag drack tre glas rödvin o vaknade med den hemskaste (jo, det är ett ord)  huvudvärken. Men nu, efter tre koppar kaffe, 2 alvedon o vatten börjar jag känna mig på topp igen. F hade lagat god paj o det var en mycket lyckad kväll men trevligt sällskap o mingel. Hur mysigt som helst imorse när hennes söta katt Alva gick över mig, hennes små tassar liksom trippade tills jag vaknade.
Så skulle man vaknat varje dag tycker jag...:)

En ledig dag kvar denna veckan, och det känns super, ska inte göra många knop idag har jag bestämt mig för. Sitter o klurar på vad jag ska göra för mat ikväll, och det lutar åt hemmalagad pizza.

Jag saknar min lillebror. Mycket. Jag ska vara hos dig jämt när jag flyttat ner. Mohahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback