Flytt del 2

Ja så var det tomt här i lägenheten. Igen. Känns som det enda jag gör är att flytta. Men det känns väldigt bra denna gången. Längtar till jag kommer på plats i sommar...

Helgen har varit väldigt trevlig fast den bestått mestadels av flytt. Igår hann vi till o me bättra på brännan lite, lagade god "viltgryta" me klyftpotatis, gott rödvin o en promenad i den underbara kvällen. Far o jag kollade CSI o drack lite rom o cola, mor sov:) Det låter knas kanske, men det är en sak jag saknar skitmycket. Kolla deckare o såna mordutredningserier me far...

Idag stack dom hem efter vi varit o ätit lite mat på 3G, då stack jag ut o sola lite, sen cykeltur till Lyckeby. Tävlade med han som cyklade bakom, jag tror inte att han fattade att vi tävlade och detta resulterade såklart i att jag vann:) Hehe.

Ikväll blir det film o mys i soffan i min tomma lägenhet... Eller fotboll kanske?

Om två veckor blir det Trelle, jag längtar otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback