Dröm 4

Hade en konstig o underbar dröm inatt.

Jag åkte förbi i hisklig fart, dom hade nåt uppdrag. Han satt där bak, med dörren öppen för att kunna hoppa ut snabbt. Hans spända, fokuserade blick va riktigt hot...
Därefter förflyttades vi till en husvagn? Fast det va egentligen ingen husvagn utan en brandbil. Vi tittade på tv, och jag såg i ögonvrån att han tittade på mig. Till slut ville jag break the ice, o tog ett andetag, fick ögonkontakt med honom, men då blev jag nervös så jag sket i att säga det. Jag fortsatte o titta på tv men såg att han fortsatte titta. Till slut sa jag, vad är det?
Då började han berätta om den där dagen som dom skulle spelat tennis. Haha. Att han tyckte att det var dålig stil att inte höra av sig osv... Sen vaknade jag.

Summan av kardemumman kan nog vara, att jag borde säga som det är.... Men jag är inte förmögen. Än. Och att han är snygg, inte lika snygg som i verkligheten, men jag får väl nöja mig med drömmarna när han inte är i närheten... Och, detta är intressant. Är han verkligen en djup kille? Som snackar skit om sina vänner? Hahaha.
Min hjärna kan då få ihop det!
Det bästa med drömmen är dock att jag kommer att tänka på honom hela dagen, för så är det när jag drömt om en person, plus att jag var kär i drömmen, den känslan kommer jag oxå att ha hela dagen. FINT!

Nu e ja på jobb, kommer alldeles säkert flera otroligt intressanta inlägg senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback