Crazy times

Detta har varit en galen o helt crazy vecka. Som när man känner sig full fast man är spiknykter...
Det började hemma i Trelle i helgen. Där var jag iofs inte spiknykter, men skit samma.
Vi var på playan o brände fläsket, sen ute på pubrunda på fredagskvällen.

   


 Lördagen blev det fotboll i Gislöv o sen grillning o trevlig utekväll på de två ställena som finns... Träffade alla goa människor. Jag älskar dom. Jag blir så otroligt glad när jag träffar dom, får mera energi:)

   

Söndagen låg vi på trädäcket i trädgården o slappade. Sen har jag jobbat fram till onsdag.

Onsdagen fick en spännande vändning. Det blev Donken o glass i Vägga, otroligt trevligt o tiden gick superfort, så skulle varje arbetspass vara:)
Torsdagen var jag hemma o städade o fixade undan fler saker, eftersom mor o far kommer upp idag för att flytta de sista sakerna. Såååååå jävla skönt ska det bli.
Nu är jag ledig till fredag o det ska ordnas o fixas med nya lägenheten.

Jag har packat ner alla mina kastruller, detta ställde då till att lite då jag bestämde mig för att koka ägg... Så det blev en patenterad lösning i form av koka vatten i vattenkokaren, sen hälla det över ägg i en skål o sen på med folie. Detta gick väldigt bra ska jag berätta, men pratar då med lillebror igår, han kom med en mycket bättre o snabbare lösning...
Att lägga äggen i en skål med vatten o sen in i micron... Alltså, jag vet fortfarande inte om han jävlades med mig eller om han verkligen själv trodde att det skulle fungera...
Men jag kan säga dig så här mycket. När man står i vardagsrummet o hör en smäll lika hög som om någon skjutit pansarskott en halv meter ifrån dig, så fungerar det INTE att koka ägg på detta smidiga sätt. Jag har spenderat ungefär en halvtimme med att städa exploderat ägg ifrån mitt köksgolv, min kyl, min micro, mina köksväggar o lite i taket.... Hahahaha. Ja, vad kan man göra mer än skratta? Haha.

Igår skulle jag ringa och ändra min adress hos Telenor. Hon tjejen som satt där bara...- Men den adressen har jag ju bott på. Ja jag säger då det, världen e liten, då har hon bott här exakt i min lägenhet för ca 10 år sen... Galet.

Då fortsätter vi på den galna veckan, en kvinna jag jobbar med. Hennes dotter har flyttat till Trelle. Detta visste jag innan. Men det jag inte visste var att grabben som jag dejtade förra sommaren, som oxå för övrigt kunde varit mannen i mitt liv (inbillar mig fortfarande att han är det...). Hade tagit över hennes lägenhet när hon flyttade därifrån till hus med sin sambo. Men hello! Åter igen, världen är liten.

Ja, först händer inget, sen händer allt. Nu ska jag frosta av frysen o sen tvinga mig själv till gymmet. Har varit jävligt dålig på träning sista veckan... Kasst!

Kommentarer
Postat av: Björn J

Nej helt spiknyktra är väl synd att säga att ni var när ni ringde på natten. Haha....underbart att ni älskar mig i alla fall. :-)

2008-06-12 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback