Bar o matsalar

Dagen började underbart. Sov läääänge för att vara jag, ändå till tio! Då gick jag ner o inhandlade frukost, supergott Danskt rågbröd o god yoggi. Satt o mös med mitt te o tittade lite i anatomiboken, finns så mycket som jag inte vet. Jag gillar att veta o lära. Hoppas hoppas jag kommer in på skolan.
När klockan närmade sig lunch körde jag till Ronneby. Där träffade jag F för supergod paj på Bar o Matsalar. Alltid trevligt när vi väl ses, tyvärr inte så ofta. Men bokade in vinkväll nästa vecka, det ser jag fram emot.
Låg en stund på klippan o solade när jag kom tillbax, sen till gymmet för styrka o kondition. Kändes riktigt bra idag! När jag väl är där trivs jag som fisken i vattnet, o skulle kunna spenderat hela kvällen där...
Om det inte vore för slemmet som glodde så hans ögon höll på o ploppa ur skallen. Idiot. Varför inte kanske prova på att TRÄNA när du är där? Bara en fundering... Varför gå o betala dyra pengar varje månad o sen bara gå dit o kolla? Pervo.

Nu har jag ätit, duschat o städad undan lite. Fixade även lite goda kanderade nötter som jag o mor ska festa på när hon kommer hit.

Helgen har med andra ord börjat alldeles perfekt.

Tror mig se honom överallt. Det är inte möjligt, men med andra ord spökar han lite i mina tankar.

Imorgon flyttar Carl, känns väldigt tråkigt o jag vet jag kommer att sakna hans sällskap. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback