Tre dagar till Skåne

Lördagens stros i Kalmar var över förväntan. Lunch på Ikea o sen intogs fikan på Skafferiet. Mysigt värre. Trevligt sällskap o fint väder, kan man begära mer?

Söndagen gick på halvfart, skönt. Diskade undan efter vegetariska buffén som blev lagad i lördagskväll. Oxå en väldigt trevlig tillställning.
Kollade sum of all fears, sälllskapet somnade i soffan, skönt när vännerna känner sig så hemma tycker jag! Filmen var sådär. Jag är inte så förtjust i såna där "troligt"-filmer. Jag menar, hallå, en atombomb? Mitt i stan? Alla överlever... Förmodligen.

Var o hejade förgäves på
handbollen sen på kvällen. Kasst. Dom loosa men trevligt var det ändå, o gullisen var vacker som alltid.

Sen blev det cirkelpass igår, o herregud va har hänt? Jag hade superduper mye energi, o skulle kunna spenderat hela dagen på gymmet. Härlig känsla!

RESAN är bokad! 12 april bär det iväg. Sol, bad o en hel vecka att rå om mor! Jippie!


Kommentarer
Postat av: Desi

HAAAALLÅÅÅÅÅ!! Var har du tagit vägen?? Saknar dina inlägg!! Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback