Tillbax!

Long time no blog.
Var nere hos familjen i helgen, hjälpte bror med flytten, på det sättet jag är bäst... Äta upp hans mat:)
Vilken fin lägenhet han har fått. På tal om det ja, jag fick den jag var och kollade på. Flyttar den 1 juni.
Skåne, here I come.

Jobbat kväll i veckan, roligt med det där nya projektet, fast lite tråkigt just för att det är många kvällar...
Igår körde jag o R racet, först spinning, core o sen lite box på det. Fy farao va jag sov gott inatt!

Var o gjorde Köpenhamn i lördags med mor. Underbart god mat och trevlig föreställning. Fint väder var det oxå.

Var o hämtade Calle igår, så nu ska vi ut o cykla o sen ska jag laga mat till matlådorna.
Jobbar hela helgen, inget jag är sugen på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback