Surdegsbröd

Jag vaknade, helt otroligt sugen på lite surdegsbröd från det mysiga bageriet runt hörnan. Gottigott. Annars är det nu inte långt kvar till helgen. Ledig imorgon o jobbar lördag, men det är skönt med en delad helg för en gång skull. Ska iväg handla lite gott till i helgen imorgon samt någon fin blomma. Jag blev så sugen på en vårig liten söt sak att sätta på bordet. Kan bli en sån där liten dahlia eller en pionliknande.

image103

En chokladfärgad dahlia. Den får jag nog vänta med tills jag fått balkong.


Strax bär det iväg till cirkelpass, måste pausa i mitt eget program, jag kan ju inte gå. Träningsvärk från tå till topp.
 Igår blev det dock vilodag o kränga-dag... Mådde illa när jag gick o la mig, helt snurrig o svettades.

Vad är det för nåt med Timbalands video till Scream? Varför har brudarna rånarluvor? Och matchar detta med en hot liten korsett? Jag fattar inget.
Kanske ska ha det på det där inflyttningsfesten som jag ska på nästa helg hos J&J...
Hahaha, fatta va kul det hade varit.
 Det ska bli superkul o kolla nya huset o träffa gamla gänget.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Påtal omn surdegsbröd så fick jag nybakat bröd varje morgon till dörren av min bror när han körde ut bröd på mornarna. Det var lyx! Synd att han har slutat med det nu =(

Postat av: klara

godmorgon :) gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller så är du gullig :D

2008-03-27 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback