Söta lilla Kanin

Han hade inte dött när jag kom hem, men jag var tvungen att åka tre varv runt kvarteret innan jag vågade parkera o ta mig in i lägenheten för att se efter.
När jag åkte till jobb idag var han superslö o såg inte ut som han skulle klara sig till kvällen, men nu! Nu jävlar hoppar han omkring som en galning, så jag hoppas verkligen att det bara var en fis på tvären. För även om han bara är en kanin, så är han ju min söta lilla kanin.
En rolig parentes kan ju då vara, att anledningen till att han inte har ett namn, är för jag var rädd att jag skulle skaffa mig för starka band till honom o bli helt o fullkomligt förkrossad om han dog. Så jag antar att det sket sig duktigt och att nu kan jag ju lika gärna hitta ett passnade namn till honom. Jag ska börja leta. Alfonso e rätt häftigt... Förslag?


image101



image102



Stjärnklart idag när jag körde hem. Det är det mest underbara i hela världen. Skogen, mitt i natten, stjärnklart. Jag är mörkrädd som bara den, men när jag tittar upp blir jag lugn o trygg.
Tvång; Att hitta Karlavagnen innan jag tittar ner igen, jobbigt när jag kör bil...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dax å döpa den nu?! :)
Jag röstar på Gert. Efter en ungefär lika hårig slöjdlärare på mellanstadiet.

2008-03-25 @ 23:45:51
Postat av: snygge!

jag röstar på Laban! det ser ut som han sett ett spöke så tycker d passar kanska bra! eller kanske katten! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback