Påsken närmar sig

Det är härligt tycker jag. Jag är nämligen barnsligt förtjust i gult. För att det gör mig glad.
Gulliga, gula, fluffiga kyckligar, kan man vara något annat än glad o positiv? Jag hann pyssla lite på jobb me, kolla in påsk-korten jag gjorde... Och nä, det var ingen femåring som var med och hjälpte till, gjorde dom alldeles själv:)



Helgen försvann, underbart när det går så fort på jobb. Men jag kände mig lat, så igår tog jag igen latheten genom cikelpass, löpning o sedan spinning på kvällen. Najs. Körde pulspass, det var fantastisk roligt, och jobbigt, och förbannat svårt...

Sedan kollade jag o R litta Prison Break. Herrejesus. Undrar ifall vi kollar på det för att det är bra? Jag kollar absolut på det för musklernas o svettens skull. Möjligen oxå för blodet. Hmm...
Har inte utgett mig för att vara normal. Har hamnat i en period när jag måste kolla UFC på kvällarna. Blodet, svetten o musklerna kommer igen... Kan man se ett mönster?

Vem var det som sa att ungkarlar är snuskiga o slarviga? Jag kan säga att ungkvinnor oxå kan vara det. Jag är en utvald ur denna kategori. Jag måste måste skärpa mig. Disken hopar sig och tvätten utsläng över hela golvet. Tur att jag inte ofta får spontan-besök av familjen, en av fördelarna (eller nackdelarna) med att bo långt ifrån dom... Hoppas det blir förbättring när jag flyttar. Kanske blir riktigt ordningsam... Förmodligen!

Idag ska jag ha storstädning. Torka golven o damma o kasta en massa skit. Börja packa ner lite i kartonger, samt försöka hitta mina bikinis som jag har tryckt ner i nån väska... Även inventera ifall det behövs köpas in nya flip-flopps till resan. Jag längtar otroligt!
Även hämta passet ska göras idag. En riktigt rolig historia bakom den bilden.
Han (den unga charmiga polisen som tog bilden) sa, och så ser du allvarlig ut.... Jag börjar skratta hysteriskt, han fnissar och tillägger, Lycka till. Haha, bilden ser mongo ut, för jag fattar fortfarande inte om han menar allvar eller ej, så precis när bilden ska tas blir jag allvarlig. Hahaha. Dvs. Mongobild. Grejt. Jeje, tur jag inte behöver visa det mer än i avlägsna länder där ändå ingen känner mig.

Nu ska jag minsann sätta fart.

Reggae hjälper mig att få fart på dammvippan idag.
Dom Omar- Cuentale



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback