Mål?

Fick svara på denna frågan förra veckan. Vad är ditt mål? Que? Måste jag ha mål?
Du vet, leva i nuet. Första gången han inte skrev något på det där formuläret, och en känsla sa mig att han gillade att för en gångs skull en sa som det var.

Jag tränar för att det är roligt.
För att jag ska kunna äta vad jag vill (med modifikation).
För att jag mår bra, både i själen och med hur min kropp ser ut. Jag menar, mitt självförtroende är det absolut inga brister i när jag är vältränad o stark.

Det är det som är livet. Klara allt och vilja göra det. Ja, jag menar allt. För om du inte har den inställningen kommer du inte ens att försöka det du förmodligen inte klarar, men som du ändå måste prova. Hängde du med?

För övrigt är det lite stilltje just för tillfället, det är då dessa tankar ploppar upp som små fula maskrosor. Men sen börjar dom där fula, odrägliga bladen att producera en underbart gul fluffig blomma.

Mitt liv består av följande. I denna ordning. Sova, äta, träna, jobba.
Så för att det inte skola bliva tristess, har jag tagit o börjat skissa lite igen. Blir mycket porträtt, mest skuggningar med kol. Så, tänkte lägga upp en bild på en påbörjad lite senare.
Ska nu äta. För jag har redan, sovit, jobbat, tränat:)

Blir bara en liten, liten snabbis till ICA o sen runt lilla Trossö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback