Lifehouse, Incubus och Puddle of Mudd

Kan bara betyda en grej. Jag börjar få de där känslorna. Jag hatar de känslorna. Det värsta med denna gången, är att jag inte kan boxa in dom. Jag vet inte vart de tänker rikta sin kraft. Det gäller att passa sig, och inte göra fel. Inte välja fel. Inte börja analysera. Bäst att försöka låta det rinna ut i sanden.
Skit. Vilket dilemma.
Blurry-" Can you take it all away..."

Var o boxades ett loje pass med R innan, vi var ju grymma som vanligt, men kasst upplägg. Riktigt mycket energi kvar när jag kom hem, så det blev en liten rejkar-runda med favvisen. Jag ÄLSKAR rejkar-runda. Det är det bästa som finns tror jag bestämt. Idag var det väldigt lyckad dessutom, eller i alla fall första gången vi var ute. Fint o få lön för mödan. Imorgon blir det cirkel-pass med Snygg-D. Får köra mitt nya på lördag. Jag längtar! (åtta veckor fram...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback