jag hittade minsann annat...

Att hitta på hela kvällen... Det gick fort dessutom. Gick ju en sväng, som blev en timmes powerwalk. Sedan lagade lite konstig tonfisk med nån bönsalsa o en massa curry. Hmm, nu när jag skrev det lät det döäckligt, men det var verkligen riktigt gott.

Fastnade sedan i samtal på nätet. Det ena gillar jag mer än alla dom andra, inte bara för att han e helt otroligt söt, utan för att hela situationen är... konstig. På ett bra sätt;)
Så kontentan blev ju nu då att det inte blev något tecknande idag, men min kreativa sida har ju redan fått utlopp idag genom blomster-arrengemang.

Har glömt nämna att jag får fin-besök på lördag. Mor o Moster kommer hit på weekend-visit.
Vilken tjej-helg det blir. Oiiiii, va kul!

Glömt nämna träningen igår, som skulle varit min egen, men som blev vår. Det var fantastiskt roligt o köra styrka med någon som peppade på. Jag önskar verkligen att han blir pocket så han kan följa med:) Gick därifrån mer laddad än sist vi sågs o helt slut i kroppen, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback