Galen dag

Igår var det en helt galen och upp o nervänd dag.
Det började med att jag fick sladd på bilen på E22 o åkte in i mitträcket. Med puls på över 200 kom jag sedan fram till jobb. Där flöt allt på som vanligt. Men jag fick mig en tankeställare o det gjorde att jag bestämde mig för att stanna hemma i påsk. Väl hemma blev jag träningssugen o åkte till gymmet. Körde det nya passet, kändes riktigt bra och skönt. När det var avklarat, hände en absurd grej. Precis som om jag kände mig very alive efter den inträffade händelsen tidigare på dagen, för det skulle inte ha hänt annars. Inget ont utan att det för något gott med sig. Glad och upprymd av dagen somnade jag till slut i soffan. Men den var galen.



Idag vaknade jag tidigt om tusan, jag och pensionärerna var o handlade. Jag älskar morgon. Speciellt på helgen.
Så idag ska jag städa så det skiner i porslinet, o sen laga till lite jansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback