Fortsättning...

Det var ett lojt inlägg det där tidigare, men jag var bara så glad o ville dela med mig till er av denna positiva energi:) Nämnde jag att vi (jag o G) tog ut stolarna o gottade oss me kaffet i solen i lä. Fy fabian va fint det var! Jag längtar helt otroligt efter att kunna sitta ute, o fika eller grilla. Ååååå va najs det ska bli.
Om två veckor ska jag göra just det. Glida på balkongen o sörpla sangria. Mohahaha.

Jaha, kom hem från jobb ca 23.30. Konstaterade att jag glömt min plånbok o väska med alla grejer i på jobbet. Så, vad fanns att göra förutom att sätta sig i bilen o köra de 8 milen fram o tillbax igen... Blä. Detta resulterade i sin följd att jag nu är uberpigg o hungrig som en varg. Det för att jag typ levt på frukt idag förutom den där pajen jag blev bjuden på.
Men som tur var va favoriten sugen på att prata nästan hela vägen, så tiden gick skitsnabbt. Jag längtar mycket efter henne, var superlängesen vi sågs...*läs igår. Men det känns som en evighet. Haha.

Nähä, om jag skulle ta o tänka på morgondagen o gå o lägga mig... Så, tills en annan dag. Tjillevippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback