Eddie Murphy

Helt otroligt fantanstisk. Delirious. Jag kissar på mig... Hihihihi.

Tvättdag idag, skönt att jag äntligen fått lite ordning bland mina grejer... Kan ju inte ha en sån röra här om det ska komma folk o kolla på lägenheten...

Träffade den supergulliga tanten idag på gården. Hon är så söt. Liten, med en jättefin basker. Hon bor i granntrappen, o hon berättade idag att hon bott här i 26 år. I min lägenhet hade hon varit många gånger när hon var liten, för då bodde det en tant här som hon tyckte om att vara hos. Hon har haft en liten hund oxå, det berättar hon alltid när jag har Calle med mig. Hon sa att hon hörde honom på nätterna... Jag blev lite ledsen när hon berättade det, hon saknar honom så mycket! Men hon hade skaffat en liten undulat.
Hon sa till Calle - Vilka fina tänder du har, ska vi byta? Hahahahaha. Gulligt.

Ska laga mat till favoriten idag, blir nog kycklinglasange.

Au revoir.

Ps. Han "snyggingen" som O har berättat om, som har franskt påbrå. Han är ingen snygging. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback