Till Regeringen

Jag anser att en lagändring bör göras angående att jobba på sin födelsedag. Visst jag vet att inte alla gillar att fylla år, men hör av dig till mig då så kan du få jobba mitt pass 12.30-22.00.
Jag kommer aldrig att jobba på min födelsedag fler år.
Jag har bestämt det.
Anledningen är att jag inte kan förbereda mig mentalt på att fylla år när jag ska jobba, o då kanske jag en dag helt plötsligt har glömt hur gammal jag är. Och allt detta för att jag jobbade...
Nä, kom igen nu regeringen, ändra allas födelsedag till en ledig dag. Och eftersom de nu redan gjort andra lagändringar kanske dom till o med läser det här inlägget just för att jag namngett inlägget till det jag gjort:) Hoppas! Hihi. För jag vill vara ledig o umgås med min familj! Grrr.

Sitter på jobb o surar över faktumet imorgon... Ska strax kolla Allsång, tror det kan vara mitt första program. Min Allsångs-oskuld skall tas idag.
Ikväll blir det bums i säng för imorgon ska jag palla mig upp o powerwalka innan frukost.
So Long!

Kommentarer
Postat av: EMMi

Jag har ett minne av att du fyller år den 25:e. Men vilken månad? Jag antar att det är idag, jag hoppas det, för nu säger jag GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LOWICE!! Hoppas du har det ball på jobbet ändå. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback