Take the Lead

Kollade filmen igår. Den fick mig att bli helt varm i kroppen.
Jag somnade med ett leende på läpparna, det ä just så en film ska vara.
Antonio Banderas is HET.

Idag är det en dag närmre Trelle. Idag är det även en vecka kvar till mitt kalas. Fick ju skjuta fram det lite för att jag jobbade o far jobbade... Men trevligt ska det bli. God mat o dricka! Jag längtar!

Tycker inte lika synd om mig själv idag. Känns till o med lite bra idag...
Rättelse.
Jag tillämpar det här med positive thinking. Om jag tänker positivt så blir det det. Om jag tänker att det e skitkul o vara på jobb o inte vara på tysklandsfärjan med grabbarna, eller att det e skitkul o vara på jobb o inte på den trevliga middagen i malmö så blir det det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback