Sweden!

Well okej, jag har bestämt mig för en annan taktik denna kvällen. Att äta mat från landet som spelar MOT det laget jag håller på:) Alltså står det tsatziki på menyn idag. Hihi. Mmm, fungerade inge bra igår med Italien. Men det var likväl en bra match, mycket action o ända in i det sista hoppades jag på tröstmål för Italien. Men jag vet att det var för att den bästa inte var med, vänta ni bara när han e på plan igen:)



Annars har det inte hänt mye idag, skönt det. Blev en fin skjortklänning på Indiska o en massa god mat till ikväll, jordgubbar, passionsfrukt och sockerärtor, o herregud va härligt det börjar bli nu med all sommarmat. I love!

Spinning o core o sedan grillning till matchen.

Jag tror att Jag o Björn hade passat fin fint ihop. Hhihi, han e så söt o rolig.
Kan titta på hundratals klipp med honom utan att tröttna.

 

"Publiken heter Elin, and I wanna do Elin"...
Hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback