Så mycket det finns jag vill göra o avreagera

För att jag blir GALEN på att jag inte fattar this shit med kodmoduler o mög. Så måste avreagera mig, men eftersom det är ett i-landsproblem så tror jag ingen pallar lyssna om jag ringer...

Idag har jag börjat på allvar. Jag tänker inte slappa efter med träningen bara för det e sommar o jag hellre bara ligger o gör absolut ingenting. Så idag har jag tagit promenix ute på Saltö, ätit omogen mango, men smakade rätt okej ändå, och funderat över hur jag ska ha det i min nya lägenhet.
Jag vill så gärna ha en massa surfbilder o på havet, men jag har inte hittat några bra än... Grrr. Ska leta vidare nu, och jag ska även på allvar ta tag i detta me kiteboarding. Jag vill så gärna, hoppas att han den där mannen vill hjälpa till!:) Sen vill jag oxå börja spela golf har jag bestämt mig för. Eller i alla fall följa me o slå lite. Hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback