Orchidé+Toalett

Jag har inget annat roligt att skriva om...
Så jag ska utföra ett expriment. Märk väl att mina expriment inte är revolutionerande, men likväl, viktiga. Så, jag ska placera mina Orchidéer på dass. Jag har nämligen hört att dom trivs där pga av luftfuktighet osv. Undrar om dom månne vill blomma igen då, finns det Orchidéer som bara blommor en gång? I så fall äger jag sådana. Kaaaass.

Idag är sista dagen på denna utdragna helg, imorgon på min lediga dag ska jag läsa klart min bok, sola o träna lite. Sist jag var på gymmet träffade jag Snygg-D o vips så blev jag motiverad att gå dit igen:)

Ikväll kommer favoriten hem från en vild helg på High-Chaparall. Jag vill inte flytta från henne. Jag vill att hon följer med till Skåne. Inget blir som man tänkt sig. INGET.

Oooo he want to go offrode...
Denna repliken har jag i huvudet, o det betyder oftast att jag e på ett vilt humör:)


Kommentarer
Postat av: Björn J

Haha du har roliga experiment för dig du. :-) Mina Orchidéer hemma är också lite tröga så, men rätt vad det är så dyker det upp blommor på dom. Utan anledning för de vattnas lika mycket och står på samma plats...

2008-07-05 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback