Nymodigheter...

Jag vet i fan om jag gillar detta... Förändring e inte riktigt alltid till det positiva... Flyttad på blogg.se o inget e som vanligt.. Hmm...

Annars e livet däremot wunderbar. Sol i mängder o härlig helg på jobb. Ska snart bege oss till havet för grillning, fint!
Igår var jag en runda uppe hos C. Fulla människor är vad fula människor är. Hihi, men det e ändå väldigt roligt att kunna sitta i nyktert tillstånd o observera:)

Längtar till min lediga dag imorgon, jag ska sova, sola, o inte göra mycket annat. Får se om det blir träning, tog ett pass i fredags o har fortfarande värk så fort jag reser o sätter mig ner.

Helgen hemma ser jag mycket fram emot. Ska bli skönt att vara i sitt eget med mina saker igen. Borta bra men hemma bäst. Hoppas på en trevlig utekväll o grillning på lördag. Hoppas nog lite för mycket på en annan grej... Månne. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback