Midsommar!

Ojojoj, va tiden sprang iväg. Hur kunde det gå så snabbt? Det är med blandade känslor jag välkomnar midsommar. Skönt för att det då bara är fyra veckor kvara att jobba, men sen vet jag att nu bara kommer gå i rekordfart tills hösten är här igen... Men nu ska jag tänka positivt, o det är en massa roliga saker kvar.
Det roligaste är att jag om 5 dagar fyller år! Mohahaha. Ett helt år till har jag klarat av. Ännu en massa erfaraheter rikare. Härligt!

Sen under semestern blir det camping, vandring och en massa trevliga dagsutflykter. Kul kul kul.
Så ännu är inte skeppet sänkt eller va man säger... Hihihi.

Idag bär det av till Skåne efter jobb för att fira mina söta morföräldrar som firar guldbröllop idag. Så blir fest i dubbel bemärkelse, undrar om man har dubbelt så roligt då? Hihi. Jag tror.
Ska ha min nya fina skjortklänning o dom fina remsandalerna.
Hoppas på mingel i Skurup imorgon...:)

Lyssnar i sönder Coldplay- Violet Hill o det tycker jag att du ska göra oxå:)

Glad Midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback