Jiiiiippiiiiee!

Det var minsann ett vinnande koncept, men nu kommer det vara en grej jag måste göra när jag kollar Sverige-matcher. Laga mat i mångder från motståndar-landet. Hahaha. Jag e knäpp, jag vet men jag tar inget extra för det.

På tal om att jag e knäpp. Har pratat med en viss man som jag fortfarande insett att jag har känslor för, och inte på ett bra sätt, eftersom han är nybliven sambo och inte alls intresserad. Han är, och jag citerar "kär..." Väldigt roligt, verkligen, för dig... Men nu till det knäppa.

Dröm 4.


Jag fick ett barn, på en psykiatriavdelning. Det var en liten flicka, och jag visste inte vem pappan var. Men jag ville så mycket att det skulle vara ditt, så jag ringde dig. Du jobbade på polisen, och sa att du skulle möta mig på den gatan hemma i stan. Jag bestämde att flickan skulle heta Eira, och du tyckte att det var ett fint namn. När jag såg dig kom du gående emot mig, du gick förbi och jag trodde du hade ångrat dig. Jag kallade på dig och när du vände dig om spred sig ditt underbara leende över ditt ansikte. Jag hoppade upp och kramade dig hårt hårt. Vi bara tittade på varandra och visste vad som förväntades av oss som föräldrar. Jag älskade dig så mycket i det ögonblicket. Jag ville inte vara någon annanstans. Jag visste att du skulle ställa upp och stötta. Jag visste att vi kunde få det att fungera, jag visste att du skulle lämna henne och bara vara pappa och en underbar man mot oss. Jag såg oss hemma, uppifrån, där du låg o sov, Eira sov och jag bara stod o tittade på er, ni var mitt allt.

Denna drömmen var det knasigaste jag drömt på länge, dessutom var jag fylld av ett sånt frid när jag vaknade, det håller för övrigt i sig fortfarande.
Jag är evig tacksam för att du inte var inne på msn, jag vet att jag hade skickat knäppa opassande saker till dig. Jag vill träffa dig som du vill, men jag vågar inte. Jag kommer att bli sårad. Igen. Jag orkar inte och jag vill inte. Helst av allt vill jag nog egentligen att du ska skaffa familj o gifta dig med henne. Så jag kan släppa dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback