Italia!

Nu är det icke långt kvar tills det drar igång, Italiens första match. I love. Tror jag är lite halv-italienska, intalar mig det iallafall:) Så ska fixa lite italienska snacks dagen till ära, ska göra sånt tema till alla matcher, käkade baguette till Frankrikes match innan:) Hehe.

Varit o tränat lite kickbox, oooooo va skönt o roligt det var. Äntligen kan jag träna med favoriten igen, hennes knä har varit lite tradigt efter operationen, men nu jävlar e vi igång igen. Min kondition behövs slipas men det behövs mer än att bara inse o prata om det, man måste agera...

Funkar fin fint o vara sambo igen, jag gillar det, känns bra att ha någon att mingla med framför tvn, men som vi konstaterade, så umgicks vi nog lika mycket när vi bodde ifrån varandra, om inte mer...:)

Ledig imorgon med, det blir att plöja vidare i boken som jag lånade idag, Camilla Läckbergs- Predikanten, verkar superbra o svår att lägga ifrån sig. Jag har börjat gilla deckare mycket. Naaaaaajs.

Tänker mycket på dig Bror, älskar dig över allt. Och det kommer lösa sig, det gör det alltid. På lördag blir det giiiiii me Sverige-match o grillning. Längtar tills jag får krama dig på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback