Imodium Plus

Hehe, en grej jag har funderat på ända sen jag såg den reklamen första gången.
Brukar du hindras i ditt liv när du får diarré på morgonen?
Hahaha. Men vadå? Jag fattar ingenting. Jag får aldrig diarré ifall jag inte är sjuk, eller om jag ätit dålig mat.

Och jag ska nu säga er ett vishets ord.

Om du har diarré, du är inte sjuk och du har inte ätit någon dålig mat, skulle inte jag rekomendera att äta en massa imodium plus, nej. Jag tycker du ska gå till läkaren o få veta vad du har för något fel på din mage. Eller bara fortsätta skita o äta mera fiber under dagarna.

Att dom ska göra allt så förbannat speciellt. Va fan e det för speciellt med diarré liksom?

Kommentarer
Postat av: Desi

Oh..så klok, så klok, min lilla tjeja!!

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback