Blue Moon

Hehehe. Dagen har varit rätt rutten.
 Fram tills två snygga asses mooona mig på vägen hem från jobb. Det var längesen jag skrattade så hjärligt sist. Haha. Dom fick mig att minnas de roliga resorna till Vänersborg med rugbybrudarna. Där var en hel del mooning inblandad. Fy fan var roligt det var! Hahaha. Lilla Juanita som nu ska stå brud var värst av oss alla. Ååååå minnen. Hihihihi. Me like dom där brudarna o det var riktigt roliga tider.

Nu ska jag tycka synd om mig själv o vore det inte för att jag ska upp imorgon o jobba skulle jag bälja i mig en flaska rödtjut. Men. Inte ens det kan jag göra. Så. Blir till o kolla jobbig romantisk komedi o tycka synd om mig själv för jag ska jobba imorgon.
Ja.
Detta är ett gnälligt inlägg.

Men det är min blogg o jag gnäller o skriver va fan jag vill. Så. Jag hatar att jobba helg. Jag vill sluta nu. Jag vill hem. Jag vill umgås med min familj. Och jag vill se sex and the city. Haha. Lite positiv var jag där på slutet...

Det finns ingen röd tråd i såna här inlägg, jag bara skriver som jag känner utan att redigera.
Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback