Vilken underbar dag jag haft!

Ja, o den är ju ännu inte slut, men hittills har den varit toppen. Sitter o lyssnar på favoritens djupa andetag. Hon ligger o sussar sött... Lilla sötisen, va trött hon är, så för att skämma bort henne lite serveras det lite senare sill, nypotatis o ägg.

Jobbat idag, en superduperdag med goa killar! Klippt gräs, känns altid bra när man fått göra lite nytta i form av trädgårsarbete:) Sen var jag en sväng o handlade lite på Willys, jag gillar att shoppa! Mycket folk o kolla på o goa grejer landande i vagnen. Träffade A som jag sen skjutsade hem.

Ikväll blir det bokmys, lite god mat o en promenad i det fina vädret.
Nu är jag inne på den näst sista veckan att jobba. Härlig känsla.
Men en annan mycket härligare sak!
Det är att favoriten aka R har sagt upp sin lägenhet o planerar flytt till Skåne! Jippiiiiiie! Å va roligt det är, jag är i extas!


Love. Om du ändå hade varit en man hjärtat...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback