Min nya grej, Golf?

Japp, jag o bror gick en runda idag. Och tro det eller ej, men jag tyckte att det var rätt kul, fast jag bara får gå med som caddie... Hihi. Men mycket trevligt tidsfördriv måste jag säga.
Åt en sillamacka o sen fick jag träna lite på fairway, gick väl sådär. Man kanske inte tror att den där förbenade bollen ska vara så jävla svår att träffa, men tji va man bedrar sig...
När lillebror gett upp på att lära mig ankstjärt, böja benen, rak arm och över huvudet, titta på bollen... Stack vi och gjorde en sak jag är väldigt duktig på, äta glass:) Hämtade även ut Takida-biljetterna, tjoiiie va kul det ska bli.
Vilken helg vi ska ha! Jag o favoriten!

Gick en runda me mor o sen ner till gymmet, tänkte klå framtida mannens rekord på rodd, men det är en liten liten bit kvar fick jag veta. Hihi. Och som mor så klokt sa senare, tror du verkligen att han vill att du klår honom i rodd? Män vill gärna tro att dom är bäst, men då kom vi fram till att så måste man göra sen hela livet, vara bäst på det mesta men hålla tillbaka, för att liksom inte trycka ner dom helt i skorna. Mohaha. Så, ja, jag ska fortfarande klå hans rekord.

På tal om honom, dyker han upp överallt. Igår på muren och idag höll jag på att köra på honom, sen spelade dom fotboll hemma vid föräldrarna... Men jag klagar inte, tvärtom. Jag gillar det! Så fin, så go, och ändå så svårt, så komplicerat.

När jag kom hem från mor o tedrickandet i trädgården körde jag en rejd (hade jag en lärare som hette, bästa läraren ever!) bland sakerna här hemma. Vika tvätt, diska, packa in i lådor o skåp. Imorgon ska jag inventera vad som behövs på ikea dit jag o bror ska på fredag.

Imorgon hoppas jag på playa-väder:) Och på att se lite mer av honom...
Resumé. En mycket bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback