IKEA here we come...

Planerat in i minsta detalj vad jag ska köpa denna gången, får väl se ifall jag lyckas hålla mig till budgeten...

Varit en slö dag på stranden idag. Far o jag åkte till vellingeblomman för att inhandla lite plants till balkongen o han skulle ha nåt medel till dammen.
Dom hade helt ny akvariedel, gud va mycket roliga grejer där va! Det blev en guldfiskskål, tänkte inhandla några kompisar till dom tre gringosen som nu lever ihop. En guldfisk, en platty o en mal.
Vilket gäng:)

Där var ett superfint sötvattensakvarium med sötvattenrockor, såååå fina. Jag vill jättegärna ha såna, men får nog vänta tills det får plats i mitt hem. Nästa projekt är ju lite mindre men helt klart väldans trevligt. Vandrande löv. Jag ska kolla terrarium imorgon, vill ha ett väggfast så att det blir som en tavla.

Nu ska jag läsa lite, vi åker tidigt tidigt imorgon...

O ja, jag har sett honom idag med. What´s the thing liksom? Ödet spelar mig ett spratt. Helt övertygad om det.
Han e fiiiiiin! Finare är finis, finare än finare finast...Hihi.

Kommentarer
Postat av: Arra

Vandrande löv? Vad är det för något? Pinnar har jag hört talas om, men löv? Kan man kombinera dem med pinnar? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback