Hyllorna på plats...

Jepp, så var dom äntligen uppe o sååååå fint det blev. Ska se om jag får tummarna loss o lägga upp lite bilder, säger att jag ska göra det o sen glömmer jag, så då e det bättre att inget lova.
Blev inge stranden idag, hann inte me, far o jag körde racet under eftermiddagen o sedan bar det iväg till Anno för att käka mat. Vilken god dessutom, men blev mätt o mådde nästan illa när de började avta i den puttrande kitteln...
Ska man inte äta fondue i mer än trekvart?
Tydligen inte när man är min familj... Hihi. Vi bara slevade i oss o sedan blev vi akut kaffe o lite godissugna, så hem till det inglasade rummet och mös lite.
Nu har jag tänt fina ljuslyktor som jag fått av J&J o ska gå o läsa lite i Tusen små bitar, F säger att den blir bättre om bara några sidor, litar på henne!

Imorgon tar jag cykeln till östra o bara slappar hela dagen innan träningspasset på stationen, imorgon ska jag köra igenom hela kroppen så hårt så jag inte kan resa mig ur sängen på torsdag:)



Ps. Vandrande löv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback