HOT!

Gode värld vilken tropikhetta vi haft i Trelle idag. SÅ SKÖNT!!!!

Njöt av värmen inne på Ikea o sedan på Ilva, helt sjukt varmt, tack den som kom på att placera ett espressohouse där inne. God Frapino me chokladsmak lyckades svalka av oss lite:)
Hittade o fyndade en massa fina grejer till lgh, o kom sedan på att jag ändå glömt några saker jag borde köpt. Exempelvis tejp. Att det kan vara så svårt att komma ihåg att köpa tejp. Fatta va mycket man behöver tejp till.
Tavlorna, för att få dom exakt o bra i ramen.
Till presenten jag köpte till lillebror.
Till att fixera några lösa sladdar.
Ja alltså, helt kort o gott, tejp är användningsbar.

När J stack iväg för att träna passade jag på att njuta av kvällen genom att hoppa från bryggan på Dala. Med bror och dennes kompisar tittandes på o slänga kommentarer om hur kallt vattnet såg ut... Men det var riktigt skönt o härligt!







Pratade me favoriten ikväll. Ska bli helt sjukt kul när hon kommer på torsdag. Takida inplanerat, likaså beachvolley turnering på lördag, kaffe o tårta när kusinen fyller år, och en BidB:)

Imorgon ska det borras upp hyllor med hjälp av far.
Sen blir det stranden och sedan ska det avnjutas fondue me bror o mor på kvällen!

Det är så mycket roligt som händer nu!
Ska på grillfest hos J&J om några veckor o jag lääääängtar!
Lilla S kommer hem från USA och ska bli så kul o träffa henne igen!
Vädret är kanon! Jag e brun! Jag älskar min lägenhet och ännu mer ljuset i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback