Det e dax...

För att citera den därade babianen i Lejonkungen...

För ett nytt inlägg. Känns som hundra miljoner dagar och händelser senare.

För att ta det i ordning viktigaste först.

Flyttar om två dagar.
Slutar jobba om två dagar.
Börjar leta jobb om två dagar.
Åker till ikea om fyra dagar.

Mycket som händer här nu.
Semester om två dagar, som var otroligt efterlängtad men som nu har blandats lite med ångestkänsla.
Varför?
Kvittar hur många gånger i mitt liv jag frågar den frågan. Jag kommer aldrig att få svar, för det är något större som jag inte kan ta på, än mindre få svar av.

Ikväll är jag home alone, så det blir te, frukt o nån slö film.

Önskan om en egen hund har börjat igen. Jag vill vill vill vill. Men jag har inte tid, pengar eller plats. Jag hatar att jag måste jobba, jag hatar att jag måste ta ansvar.

Tänk om jag hade vunnit typ 10 miljoner. Fatta vilka roliga grejer jag kunde göra då, utan att känna press att jag måste ha en inkomst. Jag skulle åka till barbados. Jag skulle köpa hund. Jag skulle köpa ett fint hus vid havet, med en fin inglasad veranda med spegeldörrar... 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart går flyttlasset?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback