Tvättdag

Kunde varit roligare med helg... Damn, jobbe jobbe jobbe. Det är den fattiges lott.
Jag har fortfarande inte fått diskat undan. Har även fått en stark känsla av otrivsamhet i mitt sovrum.
Så nu är det neggetime, fortsätt utan att passera gå ifall du inte vill smittas.

Jag hatar den fula kissgul/vita färgen på väggarna.
Jag hatar att alla jävla ledningar o sladdar är dragna utanpå väggarna... What?
Va tänkte dom med på 1800-talet typ?
Jag hatar att det är en ytterdörr precis vid fotändan.
Jag hatar att det är femhundra meter i takhöjd så att det aldrig blir mys o tröttkänsla.

Så! This will be my new project. Ska avvakta ifall jag får fortsatt eller ej på jobb. Om inte, ska jag flytta. Vet inte riktigt var än, någonstans vid kusten.
Nästan... Så jag önskar att jag inte får fortsatt. Jag är riktigt trött på denna skiten. Allt. Borde göra något riktigt olämpligt, eller make sure they found out.

Nä, nu måste det göras litta. Här blir inga barn gjorda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback