tAKiDA

Vågar inte ens säga hur många gånger jag hört den satans låten. Det är absolut obsessed mye...

Så nu är det försök till att hitta en ny plåga, för jag känner mig manisk.

Kan vara Amaranth med Nightwish.

Fast den spelar inte riktigt i samma liga...

Jag har fått la apetit tillbax! Giiiiii. Så idag rusade jag så fort jag kände mig hungrig till mitt ICA. Inhandlade bara sånt som jag gillar. Om det inte vore för att jag e helt o hundra säker på att jag inte kan vara gravid skulle jag anat något, eftersom jag typ levt på leverpastej o ättiksgurka på knäckebröd de senaste veckorna...
And im loving it!:)

Tränade ett mjukispass idag. Det kändes lite stelt o tråkigt, men kände mig hyfsat pigg efteråt, piggare än på länge, kan även vara så att paralell kan dras till hungerskänslan som återficks två timmar därefter.

Har städat ut julen, det kändes vääääldigt bra o fräscht. Bara disken kvar, men tänkte jag kan ta den imrogn när jag ändå har tvättid. Känns som jag ska tvätta hela jävla garderoben för det är skiiiitamye tvätt.

Neggar lite över att jag ska jobba från lördag till fredag... Fast bara o bita i det sura äpplet. Bara jag tränar o äter bra så orkar jag, ingen fara!;)

Jag har köpt högtalare idag, hoppas de kommer imorgon. Mohahaha, sen ska det spillas för pengarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback