Pooooositiv!

För det sitter i huvudet, eller vad är man brukar säga...

Var o körde spinning innan, fantastiskt roligt, expresspass. Tror att jag kunde dragit upp motståndet litta mer, ska gå på pulspass oxå, shit va kul o kolla o ha koll. Fast kan egentligen dra på mig mitt eget pulsband... Tänkte inte på det...

Snygg-D was there. Jag gillar att kolla på honom. Det finns det fler som gör..:)

Annars då, ätit o druckit bra efter träning. Jag kan ha hittat anledningen till att förbränningen inte är vad den ska, tycker att det e förbannant tråkigt att äta efter träning. Inte alls bra om man kör ett pass på kvällen. Tur i oturen e väl då att det faktiskt brukar bli morgonpass för min del.

Nu blir det snart sängen, börjar klia i ögonen lite...


Till sist, en passande bild för hur jag känner nu.



Merci. Du vet vem du e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback