negg slut. från och med idag. nu.

Jag kan fan inte hålla på så här, skämdes idag när jag träffade bloggerskan fitnessdesi.blogspot.com. Jag bara neggade o neggade o neggade... Fy fan säger jag bara. Och hon peppade mig lite (ovetande om det tror jag hon var dock...) till att ta tag i ätandet o tränadet. Och jag ska lyssna på Bring me everyone live.
Det har jag bestämt mig för att jag ska! Jag ska direkt gå o städa till kanin o sen bädda rent o plocka in disken så kommer det kännar supermycket bättre o gladare.
Ska spinna senare, därefter är det slut på fjanteriet me mat o resten.
Stopp!
Blir te o till att kolla lets dance premiären ikväll, och jag hoppas för min gud att jag inte hör av norrlänningen alls mer i mitt liv... Förutom på måndag o tisdag när det finns stor risk att stöta ihop med honom. För då kommer karusellen sätta igång igen i förmodligen en hiskelig hög fart.
Jeje, fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback