Muffinsbak

Hundvakt i helgen så jag o Calle var just varit ute o gjort Saltö. Herrejesus va kallt det va, och hund e knas. Hoppade i superglad o badade. Hehe. Kunde bara skratta åt honom.

Nu bakas det muffins i mitt kök. Några me after eight i o resten me dumle. Ska ta med till värdinnan för kvällens galej. Blir vin med brudarna o sen ut o dansa.

Jag önskar verkligen att han kunde komma hit, jag tycker jag har mycket, det är ingenting för va den grabben har i kalendern... Hoppas att vi kan ses i veckan, annars ger jag upp, då är det nog inte meningen, för ödet liksom aldrig ger oss tid...

Nu ska jag kränga en muffins. sen är det väl dax för städning innan dusch o sminkning.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Louise=) Gott nytt år!!! Tror jag först hittade din blogg nu. Vad trevligt... Måste erkänna att jag inte fattar mycket, men va faaan.. Kul att läsa!
Jag tycker att du, jag o Emmi får träffas snart!!! Puss

2008-01-06 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback