Live to you from T

Jepp, då var man hemma o har hunnit landa. Men. Och detta är ett stort MEN. Jag kan inte koppla av tycks det. Jag känner för att hela tiden hitta på saker o igår kväll när alla i familjen stack för iväg för sina lördagsplaner satt jag i hela trekvart ensam! Jag höll på o få panik. Tack o lov kom far hem o vi käkade o kollade på handbollen. Gode tid. Det e nog lite sjukligt...

I fredags blev det lite mat med mor o far, sen soffan. Usch för Lets Dance. Jag ogillar skarpt.
Förutom Daniel Da Silva. Vill du gifta dig med mig?

image78

Här är han the man, med allas vår favoritskåning. Antingen hatar man henne eller så älskar man. Jag älskar. Hon är såååå rolig o fullkomligt galen. Me like.

Igår hade jag o mor långfrukost o sedan stack jag ut o sprang en runda o bastade, därefter blev det staden med lillebror. Kollade lite i affärer o därefter gick vi o åt på CasaBlanca, kycklingsalladen där e grym!
Hem med fika till mor som lagat kaffe, eftermiddagsmys i soffan med skitsnack. Jag gillar att ha min familj omkring mig, inte bara för att prata utan liksom för att det hela tiden händer grejer. Imorgon är jag i valet o kvalet, ifall det blir Malmö eller ej. Får fundera lite till. Det är mysigt o bara spatsera omkring, för jag ska inte köpa något. Ska spara pengar nu har jag bestämt mig för.
Och när jag säger det, då jävlar sparas det. Typ inte äta annat än gröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback