Leeeeeeedig

Mitt i veckan, vilken lyx.

Har varit o inhandlat Harry Potter- Fenixordern som jag ska kolla när jag städat färdigt o duschat.
Var o tränade innan. Det var minsann inte dåligt, körde bla marklyft med lösa vikter för omväxlingskull. Hmm, intressant tyckte kroppen o skiiiitatungt blev det helt plötsligt... Men skam den som ger sig.

Började läsa Lapidus igår, fängslande från första sidan, kan bli en sån där streckläsningsbok.

Imorgon blir det Cirkelpass med Snygg-D.

(Den lätt rödhåriga extremt najsa o trevliga brandmannen från hemstaden är singel.)


Kommentarer
Postat av: fitnessdesi.blogspot.com

Hallå där!
Nästa gång du är ledig sådär mitt i veckan- annars också såklart- får du minsann kolla läget på min blogg! Nu har vi ju varit lediga samtidigt och ändå inte fikat!! För mig innebär det en kopp te då..kan väl titta på när du käkar ;)
Puss!

2008-02-01 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback