klister

Verkar jag ha i... För har inte kommit längre, men kom på en grej.
Pratade nyss med H. Och plötsligt så verkar mina problem så mycket mycket mindre... Jag har medvetet valt att vara singel, för att slippa sånt skit han neggade om.
Och även om jag tycker det är tråkigt o jobbigt för hans del så gottar sig en liten del av mig sig. För jag slipper det! Erbjöd honom att komma hit o vara en helg för att komma bort lite, men hon e svartsjuk...
Ehhh. Okej, sånt irriterar mig som faaaaan. Vi har varit vänner sen jag var 13 för tusan! Även om det skulle varit något mellan oss så kan hon ju för fan inte förbjuda en person att göra något. I så fall finns det jävligt många personer jag skulle vilja ge olika förbud, återkommer med denna teori en annan dag när jag inte känner mig stressad o fingrarna glattar över tagenterna o det bara blir fel heeeeela tiden...


Kommentarer
Postat av: fitnessdesi.blogspot.com

Hi love!!
Fan vad jag garvar nu, du är ju sådär underbart och älskvärt cynisk i din negativism!! I love! Visst är livet skit ibland, men dåliga dagar behövs för att kunna njuta ordentligt av de som är bra...
Du vet var jag finns, jag lovar att ställa upp och kritisera livet med dig när du vill- och peppa dig ordentligt när det behövs! ;)
Det är i motvind draken lyfter!

2008-01-11 @ 19:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback