Japp, det var det!

Feber alltså. Har nu haft det i två dagar, mår skit på morgonen o känner mig allmänt trött, irriterad o gnällig. Har varit glad för att jag jobbat kväll hela veckan, så att jag kunnat gå o jobbat ändå o smittat allihopa... Kanske borde stannat hemma o förhindrat detta, men orkar inte ta tag i sjukkassa o mög, så bättre o bita ihop:)

Skulle gått på kickboxningen imorgon o grämer mig över att jag missar det.
Faktiskt har jag lite ångest över att missa det... BLÄ.

Ska ha Calle i helgen, ska nog hämta honom imorgonkväll, ska bli trevligt med lite hundsällskap, hoppas jag piggnar till bara så han inte tycker att jag är en tråkmåns...

Nu ska jag sova, hoppas att jag inte vaknar förän typ 10 imorgon... Fet chans. Not.



Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hoho! Jojomen, kroppen säger alltid ifrån när inte huvudet har vett nog att ta rätt beslut.. ;)
Var rädd om dig och passa på att njuta av din vila gumman, du behöver den säkert. Om du nu tvunget tänker jobba trots feber, så ska du DEFINITIVT inte känna ångest för missad träning! Tvärtom- du ska belöna dig själv med glass när du kommer hem!! Bra mot feber också... Puss!

2008-01-24 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback