Iron Lion Zion

Ja! Idag har jag hunnit med en massa grejs. Lagat storkok, grönsakspaj o chili. Bra o vad nöjd jag känner mig!
Städat, fast väntar med att torka med blött tills vildingen åkt hem.
Storstädat till kanin. Han o Calle lekte innan, så sött!

Bakat morotskaka som jag ska festa¨på när jag tränat.

Om en timme bär det av mot boxningen, ska bli så skönt o roligt. Sen blir det till att sola en snabbis o därefter hyra en film, är sugen på att se Råttatoille, den e fantastisk!

Kom på att jag ska bada med jobb på tisdag, I Love! Så härligt med varmvattenbassäng.

Bästa städmusiken. Bobban. T fixade en best of skiva till mig. Han e snäll. Han tyckte att vi skulle gå o kolla Hockey. Men jag är i Trelle då, kasst, hade ju varit superkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback