Home sweet home

Jag kände faktiskt lite så när jag steg innanför dörren, det e bra. Kan bero på det nya bordet jag inhandlade på Ikea innan jag körde till Blekinge... Hehehehe. Jag ÄLSKAR projekt.

Helgen har varit underbar, som alltid när jag e hemma.
Jag kan inte för mitt liv förstår hur jag kunde flytta ifrån detta.

image79



Ibland. Sen ibland är det skönt att slippa skiten. Haha. Men blir med alla sannolikhet flytt efter sommaren. Har inte bestämt mig för huruvida det blir Skåneland eller Norrland, men det blir bra vilket som.

Känner mig full av energi o livsglädje.

Superfin mössa fick jag med mig som mor stickat. Hoppas hon tar detta med pannbanden på allvar...:)

Hälsade på M&M o fikade på supergod morotskaka o fruktskorpor, ska fråga mormor om recptet på dom. Fast jag nu ska bruka allvar mit maten några veckor.

Nästa gång åker R med ner. Det ska superkul, bror o M skulle dra ihop något, sen blir det till att göra T nattetid.

Kanin har haft det fin fint, glad blev han när han fick skutta omkring litta i lägenheten:)

Ikväll blir det boxning, sen hem o fixa mat till jobbveckan framför mig. Kväll hela veckan, najs:) Det är iofs bara tre dagar o det kan jag inte beskriva med ord hur skönt jag tycker det är!

Nu, knåpa ihop stolarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback