Handbollsfeber

Mycker trevligare än den febern jag blivit av med:)
Åååå va spännande det var idag då, trodde att jag skulle kissa på mig för vågade inte gå på dass förän matchen var slut..Haha. Men dom vann! Najs. Och den bäste spelaren (enligt expertutsago i form av moi) Marcus Ahlm.

image84


Idag har jag inte gjort många knop. Bara slöat o gått promenader. Calle har badat, på Saltö o vid Fisketorget. Haha. Han hoppade i, men sen kom han inte upp för han hoppade över en kant så fick dra upp honom. Knas. Hihihi.

Har hunnit med att drömma o längta efter sommaren o efter den äkta stora kärleken. Härligt.
Längtar tills det bär av till Skåne igen, ska bli så roligt att R ska följa med o härligt att shoppa o träffa alla, ska försöka få bilen fixad oxå, han trodde han visste vad det var för läckage... Hoppas.
Jag vill sälja skiten o köpa båt istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback