Feber?

Hmm, det är något konstigt i kroppen. Kan det månne vara feber? Tog några alvedon o lite kall vaniljkesella me björnbär på det, känner mig lite piggare nu. Fan oxå. Men jag måste jobba dessa tre dagarna, det är ju ingenting, tre dagar. Bara att bita ihop o sen återhämta mig i helgen.

Har skruvat ihopa bordet:) Fint blev det, fast jag råkade tappa det (de e faktiskt skittungt) så det blev lite stött... Hmm, jeje det e som det e när jag ska göra saker, tanken e god:)

Var o boxades igår o sen bosu på det, kropen skrek
- Jag vill inte! Gå heeeeeeem!
Så jag känner att jag faktiskt får skylla mig lite själv över hur jag mår idag.

Snart blir det matlagning till att ta me på jobb. Jag vill läsa Niclas Jakobssons blogg. Jag ska leta vidare o sen berätta för er om jag hittar den. Måste köpa boken...
Tänker på en viss första pojkväns öde när han berättade sin historia hos Malou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback