Ett lojt inlägg till samligen; Loja Inlägg

Städat.
Ätit.
 Kollat filmen.
 Är sugen på nåt. Men inget onyttigt. Men jag vet inte vad det kan vara. Kanske smoothie? Hmm, men då måste jag diska för att jag inte gjort det sen sist jag mixade grejs.
Vilket projekt...
Nä skiter nog i det ja. Kommer med all sannolikhet sitta här o slösurfa o glömma att jag e sugen. Eller kanske är jag törstig? Haha. Mineralvatten coming up!
-Thanks. Ja, kan ha varit det ja...

This is ett av många loja inlägg.

Nicole fick en flicka. Stackars barn.
Skitful lampa på roomservice.
Igår stalka vi grabben med tattisarna på biljardcaféet, men utan direkt utdelning. Kasst.
Var o spinna litta oxå, med R:s nya span som instruktör... Haha. Det var megaloooooojt! Han stöna, inte så som om man tycker att det e jobbigt, utan på ett porrigt sätt.
Kanske sadeln klämde till på ett behagligt sätt...*Fniss*
R gillade det. Hahahahaha.

Jag vill slänga saker.
Inte typ en tallrik in i väggen, utan kasta bort en massa onödigt shit. Men jag vill inte... Eller rättelse. Kan inte.

Nu ska jag läsa lite bok tror jag bestämt, fick låna av T.

            
Carl                                 Min nya fiiiina sjal


Kommentarer
Postat av: fitnessdesi.blogspot.com

hallå där.. nu är det alldeles för lång tid mellan dina inlägg snäckan! :)

2008-02-03 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback