Emil i Lönneberga

Jag såg passande nog ett avsnitt på jobb häromdagen som handlade om Linas tandvärk...
För vad har jag nu lyckats med? Jo, att skaffa mig fruktansvärd tandvärk. Visdomstanden som spökar igen. Knaprar Alvedon o håller på o "masserar" tandköttet, jo hon (tandläkaren) sa att jag skulle göra just så. Men det blir ju bara hundra gånger värre när jag håller på o rotar runt där... Ahhh. Blir galen.

R var nyss här en runda. Vi ska ta ett boxpass imorgon, hoppas att jag e superpigg o har dööömycket energi. Chansen e väl inte så stor eftersom this body inte varit i direkt rörelse sen i måndags.
Men det ska bli skönt. Smög förbi o kollade när dom körde cirkelpasset idag, önskade att jag var där inne istället för ute i regn o blåst. Men klart fick ju vara med lilla favoriten Calle:)

Läste färdigt Harry idag, åååå vad jag önskade att den aldrig skulle ta slut. Nu kommer nästa problem. Vilken ska jag ta tag i nu? Hmm, jag e sugen på Skallism, den är lite lättsam sådär så det får det nog bli.

Jag önskar att jag hade haft en person som kunde vara min "sparka röven ur soffan-kompis". Det e helt sjukt vad jag aldrig får något gjort, eller i alla fall inte såna där tråkiga saker, konstigt...?
Hmm, kanske inte speciellt när jag tänker efter. Men va fint det hade varit med en personlig coach. Calle har varit lite det denna helgen, annars är jag ganska övertygad om att jag inte förflyttat mig mer än runt hörnet ner till ICA o sen hem igen.

Nu ska jag nog snart knyta mig, sen blir det grötfrukost imorgon så jag orkar ge järnet på träningen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback