Det gick fort över...

För idag känner mig frisk. Fast ska ändå vänta till imorgon tills jag tränar... Blir slöööökväll hemma i soffan.
Fy fabian va det ska bli skönt!  Ska svänga ihop lite grejs till taco (fast blir mest sallad o kött...) o tror jag ska kosta på mig ett glas rött fylligt vin. Mums.
Åååå riktigt så det vattnas i munnen nu...

Jag har varit o handlat på Willys, jag Älskar löningsdag:) O tjo va dyrt det blev, men det är ju mat! Gott. Det är mycket hög prioriteringsstatus på det i mitt hem. Brudarna skulle dricka lite vin hos A senare, kanske får lust att dra dit, men just nu ser jag fram emot en varm dusch, tända massa ljus o sen krypa upp i soffan o sträckläsa färdigt Harry. Den är superduper bra o jag vill aldrig att den ska ta slut...

Calle o jag ha varit ute hela dagen, helt slut ligger han på mattan i hallen. Först en runda i stan, sen cyklade vi till Pantarholmen o lekte o lite lydnad.
Imorgon ska jag packa hund, matsäck o en massa varma kläder. Sen bär det till skogs! Ska bli så härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback