Ciao Bella

image86

Det blev romantik med favoriten igår. Hahaha. Så söt den filmen var. Gulligaste skådespelarna me!

Jobbat idag, därefter in på apoteket o fixade grejs till tandjäveln. Jag vägrar att gå till tandläkaren. Om den så ska ruttna så ska jag inte gå dit förän jag blivit kallad i Trelle. Är iofs inte så lång tid tills jag ska dit, typ 2 veckor bara...

Var o körde boxning, skönt! Känns inte som jag varit borta från träningen i en vecka. Hmm. Konstigt. Men såklart härligt. Vi tog o körde litta mage på det.

Sitter här o slöar o kommer inte längre än till tanken att jag borde äta o duscha.

Lyssnar sönder låten Iron Lion Zion. Undrar varför? Men så e det bara, ibland måste jag bara göra det. Inte kul för omgivningen bara, att lyssna på en låt hundra gånger på en kväll. Bara jag som kan lyckas med bedriften utan att bli knas i kolan.
 Fick tips idag från O att lyssna på Dollys 9 to 5 när jag fått en låt på huvet, det skulle tydligen göra susen...:)

Nu! Fick jag kraft att gå o göra mina sysslor. Imorgon blir det spinning. Jag längtar.
Imorgon blir det även fisk till middag. Ska göra lax med broccoli (vilket roligt ord de e). Gottigott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback